mandag 4. februar 2013

VENTER I SPENNING

I dag er det mandag... En dag de fleste ser på som dagen der alle morsomhetene fra helga er ferdig
og man må opp å møte ei ny arbeidsuke. Ikke like morsomt hver uke, men for min del er dagen i dag
en stor dag! Jeg skal nemmelig på ultralyd for å finne ut om det er en liten gutt eller ei lita jente som
ligger å koser seg inne i magen min.

Jeg er nemmelig gravid i uke 18/19 og er veldig spent på om lillegull vil vise hvem h*n er.


Til denne anledningen har jeg heklet én rosa og én blå pingvinbamse da jeg er svært usikker på kjønn.
(Oppskriften har jeg kjøpt fra Kaptein Biff

Krysser fingrene for at dagen i dag blir en bra dag! :-)

...............................................................................................................................................................................................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar