onsdag 17. april 2013

EN LITEN SMAKEBIT

Vi driver for tiden på med oppussing i det nye huset og selv om jeg ikke kan være der i de tidsrommene de maler vegger og tak betyr det ikke at jeg ikke hjelper til av den grunn. Jeg står for det meste av planleggeingen (samt innkjøp av møbler og andre ting vi trenger) og det er vel jeg som får det siste ordet på det meste så fremt samboeren min ikke har veldig klare meninger på at sånn vil han ha det.

Jeg har også laget veggdekor for å ha på soverommet til lilletupp som jegskal skjære ut
i folie på jobb å legge når alt er malt ferdig og fått luftet seg.


Her ser du en liten brøkdel av dekoren som kommer på veggen. Alle fire vegger på soverommet er malt
i en lyserosa farge (3302 Lille Prinsesse). Dekoren strekker seg over nesten hele veggen - dette blir fint! :-)

Hva synes du om dekoren på barnerommet?

...............................................................................................................................................................................................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar