tirsdag 24. desember 2013

JULEADRENALIN

Når man er liten får man ikke sove natten før julaften på grunn av at man gleder seg så mye til dagen som er i vente, mens når man er voksen får man ikke sove natten før julaften fordi det endelig er tid til å slappe av mens adrenalinet fra all julestrida fortsatt pumper gjennom kroppen og overtrøttheten har slått inn for fullt.

Når jeg er overtrøtt får jeg alltid lyst til å tegne, så hver lille julaften når klokken har slått 00:00 lager jeg meg en kopp med gløgg og setter meg ned på sofaen med laptopen på fanget å begynner å drodle ivei.


Oppgaven jeg ga meg selv i går var å illustrere bambien jeg heklet for en liten stund tilbake.


Over ser du det ferdige resultatet. Jeg må si meg godt fornøyd! :)
Neste prosjekt blir vel å lage den i forskjellige farger.
 
  God Jul

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar