mandag 27. februar 2012

LAKKBOKSEN


Jeg hadde 3stk sorte lysestaker fra Perfect Home som jeg tenkte å gi bort siden de ikke lengre passet inn hos meg,men så bestemte jeg meg for å lakkere de i stedet. Fargen ble matt hvit, noe som står mye bedre til min stil.


Her ligger bunnfatene ferdig lakkerte i sprayboksen på jobb.
Greit å la litt plass å jobbe på når man driver med slikt arbeid.

Ble veldig fornøyd med resultatet! (Den hvite blomsterpotta i bakgrunnen har jeg også lakkert. Den var grønngul med brun kant i mosaikkstil tidligere)

...............................................................................................................................................................................................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar