søndag 18. mars 2012

NY HOBBY

Da har jeg fått meg nok en ny hobby, nemmelig hekling! Kom over bloggen til Kaptein Biff og fikk øye på verdens søteste aperangle- og apebamseoppskrifter, så dette måtte jeg lære meg.

Satt i en dag og knotet før jeg fant ut at jeg hadde heklet feil, men tvert jeg fant ut hvordan det skulle gjøres gikk det som en drøm! Har så langt heklet ei aperangle til mitt fadderbarn og en apebamse til min nieses datter.


Ansiktet uten øyenbryn. (Glemte nesten å sy de på).


Her er bamsen ferdig. (Mangler bare knapper på selebuksa). Selv er jeg kjempefornøyd og gleder meg allerede til å begynne med apebamse nr.2!

Oppskrift fra Kaptein Biff

...............................................................................................................................................................................................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar