fredag 4. mai 2012

LEKER SPREK

Oh, yes! Jeg har meldt meg på vårens store lagkonkurranse på dytt.no, hvor målet er å gå fra Pisa til Firenze på 60 dager. Gjennomsnitt for hver dag er 10.000 skritt, og i og med atjeg har kontorjobb å går kun 2-3000 skritt om dagen på jobb er jeg nødt til å være skikkelig aktiv på kveldstid.

Konkurransen startet 26. april og jeg har allerede gått 107,9km.

Jeg ligger langt forran herr gjennomsnitt (hvit) og gjennomsnittet til laget mitt (orange) den dag i dag, så vil tro jeg er en av dem som drar opp gjennomsnittet og det er bra! :-)


For hver dag jeg går over 10.000 skritt får jeg ei gullstjerne og har jeg klart dette målet ei
hel uke (man-søn) får jeg medalje. Skikkelig inspirerende og motiverende!


Dette er den 9 dagen i konkurransen og frem til i dag har jeg fått gullstjerner hver dag.
Det blir nok en i kveld også. (Det har ikke blitt delt ut noen medaljer ennå).

* Selv om det telles skrittsnitt i denne konkurransen trenger man ikke å gå hele tiden for å få de skrittene man trenger på en dag. Man kan også sykle, hoppe tau, jogge, danse Zumba, pusse opp å gjøre mye mye mere. Man bruker ikke skrittelleren når man gjør andre ting en å gå, men man tar tiden i stedet.Veldig kjekt med variasjon.

Grunnet denne konkurransen blir det ikke så mye sying og hekling på kveldstid, men det må man tåle for en liten stund.

...............................................................................................................................................................................................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar