torsdag 6. september 2012

TIDEN ETTER DYTT

Tiden etter jeg var med på dytt.no sin aktivitetskonkurranse har vært slapp...
I allefall fra jeg kom hjem fra ferie i Nice i slutten av Juli. Jeg var jo veldig flink
til å holde formen oppe en liten stund, men så sluttet jeg bare, rett og slett.

Dette er "ikkje braa" og jeg har derfor planer om å melde meg på høstens aktivitetskonkurranse også.
Jeg trenger liksom de søte små dagsstjernene for å holde treningsmotet oppe jeg. :-)

En liten hilsen fra Nice :-)

...............................................................................................................................................................................................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar