søndag 7. oktober 2012

SKAPPELTRENDEN

Jeg måtte da vel hive meg med på skappeltrenden slik som alle andre jeg også. Den eneste forskjellen er at jeg aldri har strikket før. Har jo heklet en del det siste halvåret, men null strikking. Heldigvis har jeg ei svigermor som er hjelpsom og hjelper meg om jeg sitter fast.

Jeg valgte å kjøpe et litt annet garn enn det som står i oppskriften, (Kitten Mohair og Royal Alpakka.) 
men det tilsvarer det samme. Strikkepinne nr.7 er også kjøpt. Alt kom seg på en samlet pris til 720,-. 
Oppskriften var gratis.


Så langt har jeg kommet med genseren til nå. Har kun fått hjelp til det grunnleggende og trenger vel en gjennomgang igjen når jeg snart skal bytte nøster. Ellers går det som smurt. Er jo ikke så vanskelig
genser å strikke akkurat :-)

...............................................................................................................................................................................................................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar