onsdag 2. oktober 2013

ROSA TIL DÅP


Søndag 15.09.13 ble lille snuppa vår døpt. Jeg ønsket i hovedsak ikke å bruke så mye penger på dekorasjoner etc. så jeg brukte en del pyntegjenstander som vi hadde hjemme fra før,
men det ble fortsatt ikke billig.

Vi brukte lokalene på jobb og fikk derfor plass til alle 25 gjestene rundt ett bord på 7,2x2,37 meter. Siden jeg ville ha bordet hvitt kjøpte jeg to ruller med papirduk som jeg teipet sammen og la over. Som dere ser har ikke bordet rette kanter, så det ble brukt litt tid på å klippe til duken for så å teipe den fast under bordet, men det var verdt det! :-)


Kjøpte også en rosa løper på 30cm bredde, men den ble jo seende ut som en liten
strek midt på det store bordet, så jeg måtte kjøpe en til slik at den ble litt tykkere.


Bordkortene ble laget som små kjoler i rosa papir, med hvite perler og rosa sløyfe.
Drittkjelig å klippe ut, så jeg er glad det ikke er dåp hver dag, men bra ble det.


Dekorasjonene ble enkle med lysestaker, busketrær og noen skåler med pikekyss plassert midt på bordet. Drysset også utover små "krystaller" på bordet, som det lille ekstra.

Alt i alt ble dagen perfekt og vi var fornøyde alle mann! :-)

1 kommentar:

  1. Kjempe søte bordkort:-) Skal selv arrangere dåp for min lille jente snart:-) Du har ikke tilfeldigvis noen mal til bordkortet?

    SvarSlett