mandag 14. oktober 2013

SKATTEJAKT

Jeg var hjemme på besøk hos min mor her forleden da hun ga meg en bunke gamle blader som hun tenkte å kaste. Her fant jeg mange skatter, blandt anet et hekleblad fra svenske "Marks". Dette er et hekle- og strikkehefte med mange oppskrifter på duker, løpere, gardiner, mønstre osv.

Jeg har frem til nå kun heklet én duk bare for å prøve. Oppskriftene er jo på svensk,
så det er jo litt nytt å sette seg inn i, men det gikk helt fint når jeg først kom i gang.


Veldig kjekt med en liten duk midt på bordet til lille snuppa vår begynner
å gå og finner ut at det er veldig morsomt å rive ned alt hun får fatt på.


Jeg har tenkt å prøve meg på en større duk etter hvert, da jeg synes
det er veldig fint med store heklede duker som dekker hele flater.

Ville du hatt stor eller liten duk på ditt stuebord? Hvorfor?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar