fredag 22. november 2013

BYGGMAKKER MINI

Far i huset jobber hos Byggmakker, og for en liten mnd siden arrangerte de Damenes Aften 2013. Jeg skulle i vei å få litt ny inspirasjon og da måtte jo selvfølgelig minstejenta også bli med, siden vi ikke hadde barnevakt (alle var jo på Damenes Aften). 

I forkant av arrangemanget tullet vi litt med at det hadde vært litt moro om snuppa også hadde på seg en Byggmakker-skjorte slik at hun ble lik pappan sin, bare synd at de ikke fantes i babystørrelser.

Etter hvert ble idéen mer og mer fristende og til slutt måtte jeg bare sy en skjorte til henne også.


Hele skjorten er sydd som en miniatyr av en original Byggmakker-skjorte og alt av stoff, knapper og BM-merke er tatt ut ifra en Byggmakker-skjorte i størelse XL. 

Det var et stort PRAKK å sy den lille snippen forran på skjorta (der hvor knappene er festet) siden alt var så smått, så der må jeg ærlig innrømme at jeg fikk litt hjelp, ellers har jeg sydd alt selv.


Alt i alt ble jeg veldig fornøyd med resultatet og snuppa elsker den nye arbeidsskjorta si! :)
Besteforeldrene (som er eiere av BM Fosen) ble også veldig stolte over den lille mascoten sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar